DN, ASSA ABLOY och Scan förlänger sina samarbeten med oss

Den senaste tiden har såväl Dagens Nyheter som ASSA ABLOY och Scan valt att fortsätta sina respektive samarbeten med Community Entertainment.

Dagens Nyheter köpte redan 2014 årslicens för Quiz Widget, och har sedan dess förlängt den löpande – nu för tredje året i rad. Även ASSA ABLOY har varit en trogen kund sen 2014, och har nyligen valt att förnya kontraktet på sin Code of Conduct-quiz för medarbetare i ytterligare ett år. 

Scan fortsätter ett år till med sin populära ”Grisakademi” som de redan har hunnit använda i ett år. Den riktar sig till återförsäljare och medarbetare och består av fem quizer med kunskapsfrågor om bland annat styckning, djurhållning och tillagning.

”Vi är oerhört glada över att få fortsatt förtroende av så tunga varumärken. Att så stora aktörer väljer att förlänga sina respektive samarbeten med oss är ett tydligt kvitto på att vi verkligen levererar det våra kunder vill ha och förväntar sig.”, säger Tomas Järnstål, VD för Community Entertainment.