Flera nya stora varumärken har investerat i licens för Red Reserve Entertainments dotterbolag MillionMinds nyutvecklade quiz- och gamificationplattform – bland annat Coop, Baldacci Haircare och Bokus.

Red Reserve Entertainments dotterbolag MillionMinds nya quiz- och gamificationplattform har, efter ett och ett halvt års intensivt arbete, nu implementerats fullt ut. Ett flertal nya stora varumärken har redan hunnit köpa licens för det nya verktyget, bland annat en global industrikoncern med säte i Sverige, Oriflame, Vattenfall, en världsledande leverantör för lås- och dörrlösningar och Tranter – världsledande inom värmeväxlare, och nu har även Coop, Baldacci Haircare och Bokus tecknat avtal.

"Vi önskar våra nya kunder varmt välkomna och hoppas på långa och givande samarbeten. Det är jätteroligt att vår nyutvecklade plattform äntligen är igång fullt ut efter allt hårt arbete vi har lagt ner, och att den har tagits emot så väl av både gamla och nya kunder. Det nya verktyget är snyggare, mer intuitivt att använda och har fler inbyggda gamificationmekanismer, och det ska bli spännande att se hur våra kunder utnyttjar de nya möjligheterna!" säger Olav Törnblom, vd MillionMind.